Eszmefuttatások a média világából!

Mindennapi Médiánk

Mindennapi Médiánk

Rólam

2023. április 26. - Kalash Dominik

Kalash Dominik vagyok és mindig is vonzott a média világa!

 

Tanulmányaimat a Budapesti Metropolitan Egyetemen kezdtem 2013-ban, ahol PR, reklám és marketing szakirányon szereztem diplomát, majd ezt követően 2016 és 2018 között mesterszakon folytattam tovább tanulmányaimat digitális média témában.

2015-ben kezdtem el aktívan tevékenykedni a szakmában, azóta pedig számos esetben nyújtottam tanácsot, illetve segítséget kommunikációs területen, valamint 2018 és 2020 között házon belül, vállalati fronton láttam el marketing kommunikációs feladatokat.

2021-ben megalapítottam saját vállalkozásomat, amely habár kevésbé kapcsolódik a média világához, továbbra is lehetőséget biztosított arra, hogy a kreatív munka iránti szenvedélyemet hobbiszerűen is űzhessem​. A digitális média történéseit magába foglaló Mindennapi Médiánk mellett párhuzamosan futtatom az autós és filmes blogjaimat.

(A megnyitáshoz kattints a képekre)kepernyofoto_2023-08-10_12_59_15.png

kepernyofoto_2023-08-10_12_59_29.png

süti beállítások módosítása